Більшість розробників ігор використовують у своїх дітища єдиний стандартний сценарій розв'язки – герой або перемагає, або вмирає, що говорить про негативний результат гри. Але так роблять не всі – деякі компанії, що займаються розробкою онлайн ігор, дозволяють геймерам самим вибирати сценарій, за яким ті хочуть діяти, і залишають результат гри відкритим. Як буде, так і буде.
Другий варіант більш характерний для шутерів від першої особи – противниками і союзниками в такій грі виступають не роботи-боти, а реальні люди, бо передбачити розвиток подій часом дуже нелегко. Хто знає, як вчинить персонаж в наступний момент.
Яскравим представником багатокористувацьких шутерів є гра Дика Війна, виконана спеціально для гравців, охочих позмагатися на великій арені. Можна вибирати персонажа, місце дії і зброя – поле для творчості повністю відкрито. Герой, за бажанням, може бути як людиною, так і монстром або твариною, припустимо, кроликом або енотом.
Способів гри також безліч, часом, не завжди є час випробувати всі можливі варіанти дії.
Крім того, це чи не єдина арена, де допустимо використання транспорту. Головне, вчасно визначитися зі своїми очікуваннями від гри і вибрати те, що підходить кожному конкретному геймеру.
.