Ігри Аніме

Аніме досить давно перейшло з японського традиційного стилю малювання в культуру, яка придбала популярність і велику кількість прихильників серед дорослих і дітей з усього світу. Щорічно виходить у світ багато мультфільмів і коміксів з різними сценаріями і сюжетами - це і кінострічки романтичного характеру, і історичні, фантастичного жанру і безліч інших. Найбільш відомих героїв знають усі

Про кожному є веселі та яскраві іграшки в стилі аніме, вони дають можливість проходити всі випробування і брати участь в пригоді героїв аніме сюжетів.

Що являє собою аніме? Це мультфільми родом з Японії, які були створені за допомогою як традиційних методів, так і комп'ютерних технологій. В такому стилі існують мультиплікаційні серіали, фільми короткого метра і повнометражні. Аніме мають явну характерна відмінність у вигляді соковитої графіки, яскравих персонажів, а так само фантастичних сюжетів.

В основному при створенні аніме враховується категорія, для якої створюється продукт. Це може бути різниця за статтю, віком, психотипу. Від цього залежить сюжет, розвиток подій в аніме-мультику чи фільмі. Дитяче аніме займає більшу частину всієї продукції аніме, яка створюється в Японії.

Японська анімація дуже відрізняється від анімації в інших країнах. Це ціла культурна гілка, яка складається із символів, шаблонів, типажів та інших шаблонних речей. Наприклад, це жанри, які мають свій розвиток, свої закони, і відображаються в культурі.

Становлення світу аніме відбувається на початку двадцятого століття. Це був результат аніматорів Японії. Першим таким твором став ролик, за тривалістю в дві хвилини, про самураїв, і знятий він був у 1917 році. Вже до 1930 році аніме як напрям було альтернативою для класичної анімації того часу. Але японським творцям було складно - конкуренти з інших країн вже створювали продукцію значно серйозніше. Японським творцям мультиків довелося розщедритися в значній мірі, щоб вирівняти рахунки з іноземними мультиплікаторами. Повнометражний фільм жанру аніме вперше вийшов у світ у 1945 році. Його вихід підтримав Імператорський флот, він мав назву «Божественні воїни Момтаро в морі».

Японські аніматори потрапили під вплив мультфільму «Білосніжка і сім гномів», який мав величезний успіх у всьому світі і був створений компанією Дісней в 1937 році. Осаму Тедзука, художник, проводив експерименти, роблячи процес анімації простіше і зручніше, пристосовуючи його до тих умов роботи, які існували. Спочатку це було тимчасова дія, а потім це стало повноцінним жанром, який в 1970 році став називатися «манга».

Осама Тедзука став дуже популярним, про нього почали говорити як про легенду, як про бога манги. Напрямок мистецтва аніме розвивалася по всьому світу. А любов глядачів тільки примножувалась.

У всьому світі аніме вважається самостійним мистецтвом. Але воно не рухається в одному напрямку. Хтось з майстрів користується одними елементами стилістики, хто вибирає похід реалістичний. А ось характерною рисою аніме стали збільшені риси героїв. Їхні великі очі, довге волосся, довгі руки і ноги, великі роти. Ймовірно, так малюються аніме, оскільки головний прийом у напрямку - це недосконалі змінені пропорції. Це можна відстежити в мультиках, де голова героя мультфільму або фільму набагато більше ніж вона була б в реальності. Часом окремі частини або спеціально робляться більше або зменшуються, щоб ще більше розставити акценти і наголоси. Осама Тедзука надихнувся на створення таких величезних очей для своїх героїв рисами зірок американських мультиплікаторів, таких як Бетті Буп, Міккі Маус, Бембі. Тоді він втілив задум у мультик, що створений для молоденьких дівчат - «Принцеса-воїн».

Вже в дев'яностих роках у Японії користувалися технологіями на базі комп'ютерів, щоб зробити анімацію. Такі метри як «Принцеса Мононоке» і «Привид в обладунках» - і є класикою змішування звичної технології створення та комп'ютерної технології. Але вже до кінця дев'яностих комп'ютерні технології у створенні аніме стали переростати.

Тематика аніме сама різна. Це теми як для дітей, так і для дорослих, де є і мотиви історії, і літератури, і вестерни Америки. Особливо улюблена тема японськими аніматорами - тема про ляльок, які володіють душею. Вона нагадує про давні легенди, де ляльки або інші речі, які близькі до людей, можуть набувати душу. Про це можна дізнатися з мультфільмів аніме «Могутній Атом» і «Ейтоман».

Як Жанр Аніме став популярний в країнах західних, і на аніме розбагатіли чимало кінокомпаній. Головні дохідні стрічки це знову- твір Осаму Тедзука «Могутній Атом». А в дев'яностих роках неймовірно успішний проект «Покемони», розроблений корпорацією «Nintendo». Він зробив аніме надзвичайно популярним жанром. Людей приваблювала культура Японії, вони хотіли вчити японську, розгадувати японські мотиви, створювати схожі фільми, мультфільми, ігри. Американські, європейські та азіатські майстри працюють над створенням мультфільмів в стилі аніме, спираючись на приклад японського аніме.

Як в інших прикладах кінематографії, сюжети аніме обмежуються фантазією того, хто створює сценарій. Разом з аніме може йти розповідь про космос, історичні події, життя героїв у звичайних містах.

Ігри для комп'ютерів аніме дуже важливі в культурі аніме. Адже якщо в мультфільмі або фільмі ми можемо лише слідкувати за героями, але тут можемо приймати активну участь в житті героїв, змінювати сюжети. Ми можемо повністю присвятити свій час для історії аніме, зрозуміти улюблених героїв, стати ближче до їх культури.

Ігри аніме для дітей - це взагалі цілий окремий світ. Адже не всі дорослі до кінця розуміють аніме. Чи знають поверхнево, але ж діти не тільки люблять мультфільми з великоокими героями, але і знають все про їх історії. Дівчачі ігри аніме допоможуть стати героїнею аніме-мультфільму, вибрати образ, переодягнутися, зачесатися, стати не тільки самим гарним персонажем, але і спритно бігати, стрибати, літати, володіти суперсилою, битися з ворогами і противниками.

.

Коментарі:

Вікова категорія сайту 12+ © 2015-2018 Mult family Games | Правовласникам