Ігри Кузя
Незвичайні літаючі істоти, схожі на чоловічків, дуже захоплюють, особливо, якщо нема чим зайнятися. А дорога схожа на тропічний рай. Про що це ми? Про забавні ігри про Кузю, який збирає скарби в джунглях
-
Гра Зателефонуйте КузіПропонуємо вам прямо зараз зіграти в нашу гру "Зателефонуйте Кузі", яку свого часу мріяли зіграти
-
Гра Кузя пазлКумедна і фантастична мультиплікаційна істота - Кузя, має дуже непростий характер як для казкового
-
Гра Пригоди КузіЗнову нашому герою Кузі не сидиться на одному місці, і його повсякчас тягне на нові захоплюючі
-
Гра Кузя в джунгляхНаш сьогоднішній герой Кузя вирішив провести свій вільний час на відпочину і він подався у подорож
-
Гра Порятунок КузіЗ-за свого непосидючого і веселого характеру наш герой Кузя знову потрапив у чергову халепу. Кузя
-
Гра Кузя: Бій у небіЗнову наш герой веселун Кузя виявився з-за свого неймовірно непосидючого характеру в дуже
-
Гра Даша Слідопит шукає КузюВ той час, коли ігри Денді були дуже великою рідкістю і грати в комп'ютерні ігри всі тільки
-
Гра Кузя ЛабіринтСьогодні у нашого героя - Кузі, задався не дуже хороший день з самого ранку. Не зрозуміло яким
Ще в ті часи, коли приставка Денді була розкішшю, а про комп'ютерні ігри знали далеко не всі, тоді і з'явилася світу телевізійна програма під назвою «Подзвони Кузі». Мало кому вдавалося, справді, почути заповітне «Кузя, я спостерігаю за тобою». А троль намагався врятувати рідних від відьми. Але зараз існує така ж гра, де кожен, хто бажає, може разом з Кузею пережити всі емоції пригод. Тільки необхідно вибрати ту тематику гри, яка більше зацікавить з ряду запропонованих.
Розповімо докладніше про витоки ігор про Кузю, які, як ми вже визначили, беруть початок з відомої телепередачі «Подзвони Кузі». Це чи не перша російська інтерактивна програма, яка з'явилася на початку дев'яностих років. Вона була створена іноземними розробниками ще в 1987 році. Сорок країн світу підхопили ідею.
Кузя являє собою троля один з зубом, що стирчить у роті. За своїм походженням він данець. У той же час він головний герой передачі. У компанії ведучих, а саме Інни Гомес, учасниця Останнього героя, розбирали листи глядачів-дошкільнят, з'єднувалися з глядачами, і вели інтерактивне шоу, як назвали б його зараз. Озвучував троля з Данії Дмитро Полонський, він же був в озвучці кролика Квикки з реклами Несквік і декількох інших відомих проектів. Голос був кілька скрипуч, для того, щоб підкреслити, що герой прибув до нас з іноземної королівства майже незвіданого. Програма була в ефірі щоранку по Росссіі-1. Ті, Хто міг додзвонитися, спілкувалися з тролем, а хто не мав такої можливості, просто дивилися передачу. Правда, існуємо думка, нібито з людей, який додзвонились були діти самих режисерів програми. Що сказати, далекі дев'яності...
Маленький глядач, котрому все ж вдавалось почути відповідь по заповітний номер, розмовляв з провідними і самим датським тролем. Йому було запропоновано кілька ігор, і влаштовувалося ціла пригода. Пізніше можливість вибору вже не надавали, і ведучий сам озвучував, в яку гру буде грати зателефонувавши в студію.
Доводилося боротися проти відьми по імені Сцилла. Вона чимось схожа з Чорною Королевою з Battletoads. Відьма творила погані діяння - викрала сім'ю троля, а потім загрожувала навіть маленьким глядачам, але діти залюбки грали і боролися із зловорожою лиходійкою.
Ігри рясніли своєю різноманітністю. Варіантів було безліч, і всі вони захоплюючі: ліс, гори, печери, болота, які потрібно було подолати на велосипеді, мотоциклі, літаючи на аероплані, їздячи на дрезині. Безліч радощів для діточок. Самими крутими і відомими вважалися ігри з використанням аероплана, скейта, подолання заплутаного лабіринту, непереборного на перший погляд сніговика, який іноді траплявся при проходженні снігового рівня.
Лабіринтів було, щонайменше, два. Але в Росії вони не так вже полюбилися глядачеві. В інших же країнах, навпаки, викликали ажіотаж. Зателефонувавши в студію, ви учасник телепередачі повинен був наживати кнопки телефону, таким чином, керуючи героєм Кузею, і збираючи різні бонуси по ходу гри. Власне, в остаточному варіанті ігро-версії, про яку ми говорили на самому початку, все так і залишилося. Так от, долаючи перешкоди різної складності, Кузя приходив до вершини - зустрічі з самим головним суперником гри. Там він повинен був вирішити пазли, де були мотузки або ключі, і ось тоді доля відьми, і власне, перемога героя, і була вирішена. У разі, якщо герой вірно відгадував ключ, а правильних варіантів було два з трьох, то зателефонувавши в студію, школяр вигравав цілий комплект ігор для персонального комп'ютера про Кузю. Ось тільки у більшості школярів того часу комп'ютерів вдома не було. Якщо ж варіант був невірним, тобто мотузка або ключ не підходили, то школяр залишився в програші, ну і сім'я Кузі не була врятована.
Через деякий час телевізійна передача втратила сенс і її закрили. Адже велика частина дітей отримала комп'ютери, приставки виду ХР і плейстейшен.
І в кінці дев'яностих років - на початку 2000 компанія «Медіахауз» вирішила рентабельним випустити серію ігор про забавного троля Кузю для персональних комп'ютерів. Кузя листувався і передавався «у користування» хлопцями на портативних носіях. А пізніше були випущені ігри для мобільних додатків і консолей. Правда, імена героїв були дещо змінені. І відрізнялися від регіону розповсюдження. Так, наприклад, Хуго став Кузею, напевно, тому що для руських діточок він нагадував би Домовичка Кузю з радянського мультфільму. Дружина Кузі - Хуголин стала Кузелиною. І якщо в Данії діточок Кузі звали Рат, Ріт і Рут, то тут їх імена так само змінилися. Навіть відьма Afskylia стала полегшеним варіантом - Сциллою. В інших варіантах гри з'явилися так само мавпа і тукан. У 1997 році Німеччина презентувала спін-офф шоу про героя Кузю, там же фігурувала і відьма Сцилла. За кордоном так само були спроби створити з героя Кузі комікси, але особливої популярності вони не мали.
.